Kodėl neskęsta kiaušinis
Judita žiūrėjo reklaminį filmuką apie poilsį prie Negyvosios jūros. Jos dėmesį patraukė jūroje plūduriuojantys knygų skaitytojai. Mergaitė susimąstė ir atliko tyrimą: į indą su vandeniu įbėrė druskos ir įmetė virtą kiaušinį.
Gautoms išvadoms pagrįsti ji panaudojo lentelės duomenis.

6 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(6G) Geba susieti sudėtingus informacijos šaltinius įvairiuose kontekstuose ir remdamiesi šių šaltinių teikiamais įrodymais nuosekliai paaiškinti priežastinius ryšius.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/
4 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(4G) Remdamiesi gamtamoksliniu turiniu, procedūrinėmis bei episteminėmis žiniomis gali paaiškinti, įvertinti ir planuoti gamtamokslinius tyrimus, interpretuoti duomenis įvairiose gyvenimo situacijose, kurios reikalauja daugiausia vidutinio lygio kognityvinių gebėjimų.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/
5 lygio užduotis
Ugdomi gebėjimai (pagal PISA 2015)
(5G) Demonstruoja išplėtotą gamtamokslinį mąstymą ir argumentavimą, grindžiamą modeliais ir abstrakčiomis idėjomis. Remiasi savo gamtamoksliniu suvokimu nepažįstamose ir sudėtingose situacijose.
Ugdomų gebėjimų lygmenys nustatyti remiantis PISA rekomendacijomis.
Daugiau apie tai: www.egzaminai.lt/126/ ir www.oecd.org/pisa/